Mediehuset Mamsi Influencers


Mediehuset Mamsi Influencers beklager overfor sine lesere at vi nå må offentliggjøre at denne bloggen egentlig er et markedskommersielt stunt med hensikt å øke oppslutning for landets rosabloggere. Gjennom tid har vi bedrevet massiv grad av innholdsmarkedsføring for å eksponere umerket reklame for eksempelvis Det Nye, Adax, Froosh og Lindex. Vi har gjort dette for å understreke vår økende forakt for feite kjerringer uten eget liv og forsørgelsesevne. Vi ønsker et samfunn hvor reklame og nyheter blandes inn i hverandre sånn at folk ikke skjønner hva som er hva. Da selger vi nemlig mer og folk er uansett så dumme at de ikke fortjener bedre.

Vi beklager! Og så ler vi litt. Hele veien til banken, faktisk!

Klem$

 

4 kommentarer til «Mediehuset Mamsi Influencers»

  1. Uff, dette var en pinlig aprilspøk… Det skinner gjennom at det er et lite kamuflert spark til en viss blogger. Det morsomme er jo at av eksemplene du kommer med, kun er snakk om Adax hvor det har vært umerket reklame (og da ved ren forglemsel). Froosh, Lindex og Det Nye er bare tynne teorier hvor det har blitt avkreftet av denne bloggeren at det er snakk om reklame.

    Nå er det jo kjent for de fleste at du ikke er en objektiv aktør opp i dette, og at det for deg og de faste traverne i kommentarfeltet handler om person, ikke sak.

  2. Kudos til deg , Mamsi, for at du lar «Pinlig» sin kommentar stå. På den annen side så var jo sikkert meningen å få leserne til å le, i så måte fikk jeg to lattere til prisen av en.

    1. Går helt fint å publisere kommentarer som den fra «Pinlig» her, plager meg ikke i det hele tatt. Var jo egentlig bare et halvhjertet forsøk på en slags morsomhet fra min side. Satt på bussen på vei hjem fra jobben og knottet på mobilen uansett:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *